Home / دلچسپ و عجیب / اس تصویر میں نظر آنے والی معصوم سی لڑکی کی 68 شادیاں

اس تصویر میں نظر آنے والی معصوم سی لڑکی کی 68 شادیاں

نیوز ڈیسک ! دنیا میں سب سے زیادہ شادی شدہ عورت ”گلیارے پر 68 بار چلنے کے بعد ، اور اب 69 نمبر کی تلاش میں ہے۔ مسز وولف کو کسی دوسرے شخص کے زیادہ بار شادی کرنے کے مشکوک اعزاز کے لئے گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں شامل کیا گیا۔ اس نے کہا ہے کہ وہ شادی کرنے کے “رومانس کی عادی” ہے۔

پیدا ہونے والی لنڈا لو ٹیلر ، پہلی شادی 1957 میں 16 سال کی عمر میں ، 31 سالہ جارج اسکاٹ نامی شخص سے ہوئی۔ یہ شادی سات سال تک جاری رہی ، جو اس کی شادیوں میں سے سب سے طویل اور خوشگوار ہے۔ تب سے معاملات نیچے کی طرف جانے کا رجحان رکھتے ہیں۔ بعد کی دہائیوں میں اس نے ایک آنکھوں والے مجرم ، ایک مبلغ ، بارمین ، پلگ ان اور موسیقاروں سے شادی کی۔
دو ہم ج نس پرست نکلے ، دو بے گھر تھے اور ایک نے اسے پی ٹا۔ ایک اور نے اس کے فرج یا پر لاڈلا دیا۔ ایک شادی صرف 36 گھنٹے جاری رہی کیونکہ “محبت وہاں نہیں تھی”۔ لیکن انڈیانا سے تعلق رکھنے والی لنڈا نے ایک بار اسی شخص جیک گورلی سے تین بار شادی کی۔ اس کے اپنے مختلف شوہروں کے ذریعہ سات بچے پیدا ہوئے ہیں اور وہ اور بھی بہت سے بچوں کی سوتیلی ماں رہی ہیں۔
اس کی آخری شادی ، ایک دہائی قبل ، ایک پبلسٹی اسٹنٹ تھی۔ یہ گلن وولف کی تھی ، جس نے لنڈا کو اپنی دلہن کے طور پر لینے کا مطلب یہ کیا تھا کہ وہ 29 مرتبہ دنیا کا سب سے شادی شدہ آدمی تھا۔ اس کی موت 88 سال کی عمر میں ایک سال کے بعد ہوئی۔ چنانچہ اس نے کہا کہ وہ “24 نمبر کی تلاش میں تھی۔اس نے سورج کو بتایا: “برسوں سے گزرے ہیں جب میں گلیارے سے نیچے چلا گیا۔ میں اسے یاد کرتا ھوں.” سیریل دلہن ، جو اب ریٹائرمنٹ ہوم میں رہتی ہیں ، نے کہا کہ انہوں نے کبھی شوہر کے ساتھ دھوکہ نہیں کیا۔ انہوں نے کہا کہ اگر اس کی زندگی پھر سے گزر گئی تو وہ بہت سارے مردوں سے “کبھی نہیں ، کبھی” شادی نہیں کرے گی۔

Share

About admin401

Check Also

حیرت انگیز گاؤں۔ جہاں پیدا ہونے والی ہر لڑکی 12سال کی عمر میں لڑکا بن جاتی ہے

اسلام آباد (نیوز ڈیسک) کیربیئن کے ایک دور دراز کے گاؤں میں  لڑکیاں جیسے ہی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com